Tuvojas pavasaris – aktīvā velobraukšanas sezona.  Vai zināji, ka līdzko velobraucējs ir pārkāpis mājas slieksi, tā kļūst par vienu no satiksmes dalībniekiem?

Lai  spētu raiti pārvietoties no mājām līdz plānotajam brauciena galamērķim, nepieciešams sadarboties ar gājējiem un autovadītājiem. Policija  pēdējā laikā pastiprinātu uzmanību pievērš velobraucēju uzvedībai uz koplietošanas ceļiem, velosipēdu aprīkojumam, aizsardzības līdzekļu lietošanai un velosipēda vadītāja apliecības esamībai! 

Engures vidusskolā piekto līdz devīto klašu skolēniem ir iespēja nokārtot velosipēda vadītāja apliecības iegūšanas eksāmenu uz vietas skolā, apgūstot ceļu satiksmes noteikumus pašmācības ceļā interneta vietnē (Velo Vapiņš), savas zināšanas vari pārbaudīt CSDD speciāli izveidotā mājaslapā bērniem, lūk, šeit, kā arī izpildot CSDD teorētisko eksāmenu, lūk, šeit.

Ja esi mācību materiālus apguvis un pats pat to pārliecinājies, eksāmena kārtošanai vari pieteikties pie Mājturības skolotāja Riharda Loča.

2019.gadā Jūrmalas Mākslas skola organizēja XVII Starptautisko vizuālās mākslas konkursu „Es dzīvoju pie jūras”. Konkursā piedalās bērni un jaunieši no visas pasaules.

Konkursa tēma ik gadu ir saistīta ar jūru un šogad tēma bija „Vētra”. Vētra kā dabas stihija, sabiedrības un indivīda emociju izpausme jau izsenis ir interesējusi māksliniekus. Vētra kā kustība, kas izaug no spriedzes klusuma, kā varens spēks – gan baiss, gan apbrīnojams, kurš iegriežas, izlādējas, izdzīvo… un norimst, no jauna pārtopot klusumā.

Konkursā darbus varēja iesniegt līdz 2019.gada 29.janvārim. Konkursa mērķis jau vairākus gadus ir ar mākslas izteiksmes veidiem parādīt ūdens eko sistēmas (strautiem, upēm, ezeriem, jūrām un okeāniem) lomu cilvēka dzīvē, kultūras un tradīciju attīstībā, kā arī novērtēt ūdeni kā starpkultūru vienojošu elementu.

No Engures vidusskolas šogad piedalījās divas piektās klases meitenes – Anna Lāce un Samanta Dreimane. Abas iesūtīja savus radošos darbus apakšnozarē „Tekstils” (bija iespēja iesūtīt darbus arī tādās apakšnozarēs kā grafika, gleznošana, datorgrafika un fotogrāfija, . Meitenes ilgi meistaroja savus radošos darbus kopā ar pedagoģi Agitu Pumpuri. Apakšnozarē „Tekstils” piedalījās jaunieši arī no tādām valstīm kā Ukraina, Turcija, Polija u.c.

Autors: Samanta Dreimane „Zvejnieciņa līgaviņa Tek gar malu raudādama”

Autors: Anna Lāce „Devītais vilnis”

 

Liels prieks par rezultātiem – abi darbi ieguvuši atzinības. Apsveicam gan jaunietes, gan skolotāju ar veiksmīgiem panākumiem.

 

 

  • Ronēni līdz Rīgas jūras līča piekrastei lielākoties nokļūst no Igaunijas. Februārī un martā pelēko roņu mazuļi dzimst uz Igaunijas piekrastes salām un tās ieskaujošajiem ledus laukiem, un līdz Latvijas pludmalei nokļūst peldus vai retos gadījumos uz dreifējošiem ledus gabaliem.
  • Roņu mazuļiem, kas pāragri atdalījušies no mātes un kuriem pašiem, jāspēj sameklēt barību, iespējas izdzīvot ir nelielas. Viņi nav paspējuši ar mātes pienu uzņemt nepieciešamās uzturvielas pienācīga taukādas slāņa uzaudzēšanai, kas palīdz aukstajā ūdenī izdzīvot. Tādēļ vēl jo būtiskāk, ieraugot pludmalē mazu ronēnu ar pūkas atliekām, to nedzīt atpakaļ ūdenī – visticamāk tas piekrastē sildās un uzkrāj spēkus.
  • Ieraugot piekrastē roņu mazuli, svarīgi atšķirt veselīgus, savvaļā izdzīvot spējīgus ronēnus no tādiem, kuri ir novārguši, dažreiz pat ievainoti un pašu spēkiem vairs nevar izdzīvot.Ja ronēns ir apaļīgs un veselīgs, tas jāatstāj mierā un jāturas no tā pa gabalu.Nekādā gadījumā nedrīkst to dzīt jūrā, bakstīt, grūst vai kā citādi aiztikt.
  • Ja ronēns izskatās novārdzis, nevis vienkārši aizmidzis, vai pat ievainots, jāzvana mums uz Dabas aizsardzības pārvaldi pa tālruni 29198590, mūsu speciālisti izvērtēs situāciju un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar Rīgas Zooloģisko dārzu.Iedzīvotājiem pašiem pludmalē atrastos ronēnus nav ļauts glābt.
  • Atrastu beigtu roņu gadījumā savukārt jāinformē vietējā pašvaldība, jo beigto dzīvnieku savākšana ietilpst pašvaldību funkcijās.
  • Būtiski atcerēties – ja pastaigā līdzi ir suns, tasjāved pavadā, un jāraugās, lai mīlulis netiek klāt pie ronēna. Suņi nereti novārgušiem ronēniem rada vislielākos draudus, tos sakožot. Jāatceras arī, ka ronēns var būt slims ar kādu infekcijas slimību, ar kuru tad var inficēties arī kodējs.

 

Informāciju sagatavoja: Dabas izglītības centrs “Meža māja”

 

Tukuma un Engures novadu izglītības iestāžu un kultūras iestāžu 1. – 2. klašu deju kolektīvu kopkoncerts „Būšu liels” šogad norisinājās 21. februārī pl. 12:00 Lapmežciema Tautas namā. Apsveicam mūsu mazākos dejotājus un deju skolotāju Eviju Bergmani ar iegūto A pakāpi.

Kopkoncerta “Būšu liels” mērķi:
– Veicināt un popularizēt Latvijas bērnu Deju kolektīvu radošās aktivitātes;
– Pilnveidot izglītības un kultūras iestāžu Deju kolektīvu tradīcijas;
– Apzināt Deju kolektīvu māksliniecisko līmeni;
– Veicināt pasākumu norises vietas kultūrvēsturisko attīstību.

Žūrijas komisija vērtē kolektīvus pēc vairākiem kritērijiem – dejas mākslinieciskais un tehniskais izpildījums, deju kolektīva skatuves kultūra un kopiespaids. Izvērtējot kritērijus, katram kolektīvam tiek piešķirta kvalitātes pakāpe – augstākā, I, II vai III pakāpe. Katrs Deju kolektīvs kopkoncertā piedalījās ar 2- 3 dejām un tērpjas latviešu tautas tērpos. Rezultātus varēs apskatīt arī Tukuma novada Izglītības pārvaldes mājaslapā.

Līdz 2019. gada 26. februārim dažādu vecuma grupu skolēni un viņu eksperti – skolotāji, vecāki, draugi –  tiek aicināti pieņemt 24 dienu izaicinājumu, veidojot komandu un piesakoties Latvijas skolu atvērto datu hakatonam 2019.

1. martā, Starptautiskās atvērto datu dienas priekšvakarā, Latvijas Universitātes Zinātņu mājā tiks uzsākts radošs programmatūras izstrādes maratons, savukārt 29. martā – tā noslēgumā Latvijas Mobilā Telefona galvenajā birojā tiks novērtēta iegūtā atvērto datu apstrādes un izmantošanas pieredze, un pasniegtas vērtīgas balvas.

Ir zināms, ka atvērtie dati ir brīvi pieejama informācija, ko ikviens ir tiesīgs izmantot jaunas programmatūras izstrādē, sniedzot sociālo vai ekonomisko labumu plašākai sabiedrībai. Datu izmantošanas pratība ir nākotnes iespēja radīt inovatīvus un peļņu nesošus produktus vai pakalpojumus. Savlaicīga šādu prasmju apguve var sekmēt datos balstītu risinājumu radīšanu sabiedrībai aktuālām problēmām, kā arī radīt jaunas darba vietas.

Skolu atvērto datu hakatona mērķis ir atklāt skolēniem iespējas, kādas sniedz atvērtie dati.
Dalībniekiem būs pieejamas vairāk kā 250 valsts pārvaldes iestāžu datu kopas, kas publicētas atvērto datu portālā. Latvijas atvērto tehnoloģiju asociācijas (LATA) datu eksperti skolēniem palīdzēs noteikt atbilstošākos datus uzdevumu izpildei, digitālo rīku pasauli jaunieši apgūs kopā ar mācību centru Datorium.lv un Learn IT mentoriem.

“LATA organizētais hakatons skolām ir izaicinājums, kas sekmē skolēnu radošumu tehnoloģiju jomā. LATA aicina ne tikai apgūt zināšanas, lai spētu tehnoloģijas lietot, bet arī aktīvi darboties pie tā, lai spētu tehnoloģijas radīt,” uzsver LATA valdes priekšsēdētājs Jānis Treijs.

Vai skolēniem 24 dienu laikā izdosies izveidot sev, savai skolai vai pilsētai noderīgu lietotni, viedtālruņa spēli vai kādu citu mūsdienīgu tehnoloģiju? Par to spriedīs žūrija, kas noteiks 10 komandas,
kuras cīnīsies par galveno balvu 500 eiro vērtībā. Arī labākās komandas eksperts – skolotājs vai vecāks iegūs naudas balvu 250 eiro vērtībā. Hakatons notiks divās vecuma grupās – skolēniem līdz 9. klasei un skolēniem no 10. līdz 12. klasei.

Aicināti piedalīties visu Latvijas vispārizglītojošo un profesionālo izglītības iestāžu audzēkņi, kā arī interešu izglītības pulciņu dalībnieki. Dalība hakatonā ir bez maksas, reģistrācija pieejama lata.org.lv/skolas2019/.

Skolu atvērto datu hakatonu 2019 organizē Latvijas atvērto tehnoloģiju asociācija sadarbībā ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, Datu skolu, Latvijas Mobilo Telefonu, Accenture Latvia, Learn IT, Datorium, Latvijas valsts mežiem, Tieto Latvia, LVM Geo, Fazer Latvia, Latvijas Nacionālo bibliotēku, Rīgas Domi, Jelgavas novada pašvaldību, Oh My Days plānotāju

Skati ielugums uz Skolu Hakatonu šeit!

Devītā un divpadsmitā klase ir laiks, kad ir jāizdara izvēle un jāpieņem lēmums, ko darīt tālāk. Iespēju daudz. Kā zināt, kura ir pareizā izvēle?

Kliedēt šaubas un mulsumu 13. februārī Engures vidusskolas 9. – 12. klašu skolēniem palīdzēja Anita Dzelzkalēja no biedrības “Jauniešu akadēmija “Pacelt Pasauli””. Lektore dalījās ar savu bagātīgo pieredzi profesijas meklējumos, kopā ar jauniešiem diskutēja par iespējām pārbaudīt savas spējas izvēlētajā profesijā. Nodarbības otrajā daļa katrs veidoja savu mērķu karti, izvirzīja tuvākos un tālākos uzdevumus savu mērķu sasniegšanai. Lielākai daļai divpadsmito izvēle ir izdarīta, atlika tikai konkretizēt iespējamās augstskolas un koledžas. Savukārt desmitie un vienpadsmitie varēja izspēlēt, kā būtu, ja izvēle būtu jāizdara šodien.

Skolēnu atsauksmes –

  • Sapratu, ka jāklausa savam hobijam.
  • Dzīve beidzot jāsāk dzīvot pozitīvi.
  • Es jau zināju par ko kļūšu, bet nodarbība deva apskaidrību visam. Cik ilgi jāmācās, kāpēc.
  • Iemācījos izvirzīt mērķus.
  • Es domāju, ka tagad zinu, ko darīšu pēc devītās klases.
  • Es šajās divās stundās ieguvu lielāku priekšstatu par to, kas mani sagaida nākotnē, kas un kādi varētu būt mani dzīves mērķi, cik svarīgi ir tas, kas notiek šodien.
  • Es ieguvu vēl lielāku motivāciju un iedvesmu tiekties pēc sava mērķa, kā arī ieguvu jaunu informāciju par izglītības iestādēm.
  • Es mazliet vairāk aizdomājos par savu profesiju un mērķi. Kļuvu, iespējams, pārliecinātāka par savu izvēli.

Pasākums notika projekta “Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs”.

Šodien Smārdes pamatskolā notika stafete “Drošie un veiklie” un mūsējie ieguva augsto pirmo vietu. Piedalījās skolēni no 3.-4.klasei no Tukuma, Engures un Jaunpils skolām .

Kopā piedalījās  sešas komandas:

  • Irlavas pamatskola,
  • Džūkstes pamatskola,
  • Smārdes pamatskola,
  • Tukuma 2.pamatskola,
  • Tukuma 3.pamatskola,
  • Engures vidusskola.

Jauniešiem bija jāpārvar dažādas stafetes:

  • piespēles basketbolā,
  • futbola bumbas vadīšana,
  • skriešana ar vingrošanas apli,
  • pilnbumbas pārnešana,
  • “zirneklītis jeb vēzītis “
  • un bumbas mešana mērķī.

Skolotāja Indra stāsta: „Mūsu jaunieši jau no pagājušās nedēļas nāca brīvprātīgi pēc stundām trenēties. Pildījām katru dienu šādus stafetes uzdevumus, lai kārtīgi sagatavotos sacensībām un tas vainagojās panākumiem – šodien izcīnīta augstā 1.vieta! Bet ar izcīnīto 1.vietu nekas vēl nebeidzas, jo Engures vidusskolas komanda pārstāvēs visu novadu Zemgales reģionā – 3 . aprīlī šajās sacensībās!”

Mūsu skolas komandu sacensībās šodien pārstāvēja: Toms Tramdahs, Amanda Kerija Rohmane, Paula Nikola Momotkova, Mareks Mūrnieks, Eva Celitāne, Kitija Bērziņa, Samanta Valdmane, Markuss Andrecs, Toms Vizbulis un Rihards Misjuro! 

Paldies bērniem un skolotājai par gatavošanos un cīņassparu sacensībās!

 

Vakar, 12. Februārī, Tukuma 3.pamatskolā notika volejbola sacensībās 7.-6.klasei un jaunākiem zēniem un meitenēm starp Tukuma, Engures un Jaunpils skolām.

Sacensībās piedalījās 3 meiteņu komandas (Engures vsk.,Tukuma Raiņa ģimnāzija un Tukuma 2.pamatskola), zēniem 4 komandas (Engures vidusskolas komanda I un komanda II, Smārdes pamatskola un Tukuma Raiņa ģimnāzija).

Engures vidusskolas meitenes izcīnīja 2.vietu, uzvarot Tukuma Raiņu ģimnāziju, bet piekāpjoties Tukuma 2.pamatskolai (svarīgi piebilst, ka Tukuma 2.pamatskolas meitenes trenējas sporta skolā volejbola novirzienā). Engures skolas meiteņu komandā spēlēja: Andīna Zandare, Eimija Misjuro, Kate Freināte, Viktorija Gaile, Anna Vīgante, Arnita Kraukle un Anabella Barkova.

Engures vidusskolas II komanda pēc gadiem bija jaunākā turnīrā, jo sacensībās piedalījās puiši no 4.-7.klasei. Kaut gan puiši neizcīnīja turnīrā uzvaras, taču bija līdzvērtīgi spēkos ar visām komandām un ieguva ļoti labu pieredzi, lai uzvaras izcīnītu nākamajā gadā! Komandā spēlēja: Intars Krauze, Dainis Jansons, Artis Bērznieks, Gustavs Gronskis, Mareks Vizbulis, Dāvids Dīvs Vītols, Rihards Misjuro un Toms Vizbulis.

Engures vidusskolas I komanda izcīnīja divas uzvaras pret Smārdes pamatskolu un mūsu skolas komandu II.Izšķirošajā spēlē ar Raiņa ģimnāziju divi seti noslēdzās neizšķirti un tika izspēlēts 5.sets līdz 15 punktiem, kur diemžēl uzvaru pār mūsējiem svinēja Raiņa ģimnāzija.
Līdz ar to Engurei I -2.vieta.
Skolotāja Indra Krēgere: „Jāpiebilst, ka Raiņa ģimnāzijā spēlēja mūsu bijušie skolēni, kuri tagad mācās Raiņu skolā: Krišs Liepiņš un Emīls Amsils, kas bija vienīgie pretinieki, kuri laukumā spēja uzņemt Ernesta Gūtmaņa spēcīgās serves!”

Engures vidusskolas I komandas zēniem tā bija ļoti laba pieredze -gan Andrim Veipam, gan Robertam Nilam Dzirlankam, gan Mārcim Milleram bumbas celšanā un visai komandai bumbas uzņemšanā jeb spēlei aizsardzībā: Tomasam Orstem, Ralfam Skujam, Aleksim Zukei un Kārlim Liepiņam! Skolotāja teic: „Bet esmu pārliecināta, ka šādas spēles puišiem nākošajā gadā nesīs uzvaras! Paldies gan abu puišu komandām, gan meitenēm par cīņassparu šodienas spēlēs!”

Matemātikas olimpiādes rezultāti

4.klase

1.vieta Toms Vizbulis (29 punkti -turpmāk p.)

2.vieta nav

3.vieta Markuss Andrecs (15.5 p.)

Samanta Valdmane (14.5 p.)

Ernests Pekuless (14.5 p.)

Paula Nikola Mamotkova (14 p.)

3.klase

1.vieta Amanda Šulce (24 p.)

2.vieta Nikola Ķezbere (22 p.)

3.vieta Jurģis Freināts (19 p.)

Martins Kronbergs (19 p.)

2.klase

1.vieta Klāvs Liepiņš (32 p.)

2.vieta nav

3.vieta Ričards Kleins (17.5 p.)

Tomass Stūrnieks (15.5 p.)

 

Latviešu valodas olimpiādes rezultāti

4.klase

1.vieta Toms Vizbulis (53 p.)

2.vieta Anita Orste (46.5 p.)

Keita Vahtanova (46 p.)

3.vieta Eva Celitāne (43.5 p.)

Keita Lapiņa (43 p.)

3.klase

1.vieta Nikola Ķezbere(47.5 p.)

2.vieta Annija Horste (35.5 p.)

3.vieta Matīss Kaļķis (32 p.)

2.klase

1.vieta Tomass Volodjkins (39.5 p.)

2.vieta Klāvs Liepiņš (38 p.)

3.vieta Ričards Kleins(34.5 p.)

28.janvārī 2. – 5.klašu skolēni ļāvās radošām nodarbēm – skolā viesojās biedrības MULTENKULEN pārstāvji, lai iepazīstinātu engurniekus ar animācijas filmu veidošanas pamatiem.

Lekcijas laikā skolēni noskaidroja, kāda ir režisora, animātora, mākslinieka un operatora loma animācijas tapšanā. Savus spēkus kādā no profesijām skolēni varēja pārbaudīt darbojoties praktiski. Meistardarbnīcas laikā tapa animācijas, kuras veidoja paši skolēni, pielietojot apgūtās iemaņas.

Skolēnu atziņas – uzzināju, ka ir arī citādas profesijas, patika taisīt filmiņas, patika, ka paši varējām taisīt multenes, es uzzināju, kā veido animāciju, uzzināju par profesijām animācijā, es uzzināju, ka var strādāt daudzi un viens.

Ieskaties, kā mums gāja!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vakar, 5.februārī, mūsu  skolas zēnu komanda piedalījās Zemgales reģiona tautas bumbas sacensībās Dobelē.

Sacensībās piedalījās 12 zēnu komandas, kas tika sadalītas divās apakšgrupās. Mūsu skolas zēnu komandu startēja pirmajā apakšgrupā ar Jelgavas 4.vidusskolu, Auces vidusskolu, Kandavas internāta vidusskolu, Pļavniekkalna vidusskolu un Bauskas 2.vidusskolu.

Sporta skolotāja Indra stāsta: „Man šķiet, ka šoreiz kaut kas mūsu puišiem spēlēs pietrūka – iespējams nebija pietiekami sakoncentrējušies, jo gan pret Auces ,gan Pļavniekalna vidusskolām mūsu puiši vienu puslaiku uzvarēja, bet otrā zaudēja un līdz ar to zaudējums visā spēlē.”

Engures zēnu komanda nospēlēja neizšķirti pret kaimiņu skolu: Kandavas internāta vidusskolu, uzvarēja Bauskas 2.vidusskolu, bet laba mācībstunda gan puišiem, gan skolotājai bija ar Jelgavas 4.vidusskolu, kad pretinieki mūsu puišiem apzināti gan kavēja laiku, gan nesportiski spēlēja, piemēram, strīdīgā situācijā atņēma bumbu utt.

Skolotāja piemin: „Vēl viens traucēklis bija, ka Zemgales reģionā tiek spēlēts ar volejbola treniņu bumbu  (piebilde: tāda mūsu skolā nav),  bet novadā ar parasto volejbola bumbu. Kāda atšķirība? Volejbola treniņu bumba ķerot ļoti planē un ikdienā nespēlējot ar tādu ir grūti un uzreiz sacensībās pielāgoties ir sarežģīti.”

Savā grupā puiši palika 3.vietā, bet tālāk par godalgotām vietām spēlēja grupas 1.un 2.vieta.

„Mūsu skolas komandai pietrūka stabilitātes un veiksmes abos puslaikos, jo zēniem vakar bija pa spēkam bija uzvarēt visas komandas!” uzsver sporta skolotāja.

Paldies puišiem, par regulāru treniņu apmeklētību no 16.janvāra un viņu treniņu partneriem no 7.klases: I.Krauze, E.Gūtmanis, J.Puriņš, F.Andersons, A.Zuke, R.N.Dzirlanks; kā arī liels paldies 4.,5.a un 5.b klases audzēkļiem u.c.

Mūsu skolas komandu Zemgales reģionā tautasbumbā pārstāvēja: R.Misjūro, T.Vizbulis, Mūrnieks, R.Bajārs, T . Visockis, D.D.Vītols, E.Bērziņš, K.Liepiņš!

 

Svētki – tie ir jāsvin! Aizvadītajā ceturtdienā, 31.janvārī, aizvadījām ikgadējo “Trakās kazas” dienu Engures vidusskolā. Cik gan patīkami, ka jau 15 gadus pie mums ciemojas tik daudz dejotāju, kas priecē acis un sirdi. Visi lec, griežas un smaida deju solī.

Paldies pasākuma kūrētājām – Evijai Bergamanei un Inai Puzanovai. Lai vēl tikpat un vairāk gadi šai kustīgajai tradīcijai.

Skaties, kā mums gāja!

Foto: Adele Lujāne

Nu jau pagājuši 15 gadi kopš mūsu mīļā tautas deju skolotāja Aina Johanštāle izveidoja skaistu un lustīgu tradīciju – tautas deju kolektīvu lielkoncertu Engurē “Trakā kaza”. Aina Johanštāle vienmēr saviem dejotājiem teica: “Nu, ko – lecat kā trakas kazas!” Un viena no Ainas mācekļiem – Evija Bergmane – pārņēma Ainas stafeti un turpina Engurē visiem lekt un griezties deju virpulī.

Šogad aicinām visus  uz lielkoncertu, kas notiks 31.janvārī plkst. 18:00 Engures kultūras namā. Atzīmēsim un ieskatīsimies Ainiņas radītajās deju horeogrāfijās un ne tikai!

 

Ieskasties, kā mums gāja 2014. gada “Trakajā kazā”:

Konkursa “Dari un radi” mērķis ir dot iespēju dalībniekiem apliecināt savas spējas, zināšanas un prasmes vizuālās mākslas un kultūras vēstures jomās un teiksim kā ir – Engures vidusskolas komanda ir lieli malači, jo izcili pierādījuši sevi 14 komandu vidū, iegūstot augsto 2.vietu! 

2. – 4. klašu atklātajā konkursā “Dari radi”, kas norisinājās Tukuma muzejā Alberta Pauliņa un Ilzes Pauliņas izstādē “Divatā”, piedalījās 3.klases audzēkne Nikola Ķezbere, 4.a klases audzēkne Paula Nikola Momotkova un 4.b klases audzēkņi Samanta Valdmane un Rihards Misjuro. Šo lielisko četrotni konkursam sagatavoja pedagoģe Agita Pumpure.

Komandas darbs bijis lielisks – viņi zīmēja, analizēja  un stāstīja par konkrētu gleznu, kā arī rēķināja, lika puzles, lasīja, pierādīja savas spējas orientēties telpā un izteikt krāsas un noslēgumā skatījās izglītojošu filmu par gleznotāju.

Apsveicam skolotāju Agitu Pumpuri un viņas izcilo komandu!